Definicja CMS, Content Management System lub system zarządzania treścią
Co to jest CMS, CONTENT MANAGEMENT SYSTEM LUB SYSTEM ZARZĄDZANIA TREŚCIĄ
(z angielskiego: Content Management Mechanizm – mechanizm kierowania treścią) – rodzaj aplikacji internetowej, specyficznej strony internetowej, którą w prosty sposób można zarządzać bez znajomości języka programowania, gdzie zwykle wykonuje się witryny internetowe (na przykład HTMLa). CMSy zarządza się poprzez panel administracyjny, treść strony dodaje się poprzez wypełnienie formularza i kilka kliknięć. Zwykle CMS posiada wbudowany edytor tekstu, dzięki któremu można dowolnie formatować tekst. Do każdego CMSa istnieją wtyczki i plug-iny, dzięki którym można dodawać nowe funkcjonalności do naszej strony internetowej. Chociaż nie to jest regularnie wymagane, bo CMS posiada już zwykle wbudowane takie funkcje jak: księga gości, logowanie i rejestracja nowych użytkowników, newsy i oczywiście artykuły.
Do najpopularniejszych CMSów należą: jPortal, Postnuke, PHP-Fusion, Mambo/Joomla, ez Publish
- Definicja CD-MO Lub MOD:
- Co to jest Compact Disc Magneto-Optical) – metoda wielokrotnego zapisu i kasowania na płycie sygnałów cyfrowych. W relacji do CD-WO różnica bazuje na sposobie nanoszenia na spiralę informacji 0 i 1 i w czynniku cms, content management system lub system zarządzania treścią co znaczy.
- Definicja CorelDRAW:
- Co to jest w najwyższym stopniu rozpowszechniony program graficzny dla komputerów osobistych, wyprodukowany poprzez firmę Corel, stosujący grafikę wektorową cms, content management system lub system zarządzania treścią krzyżówka.
- Definicja Counter:
- Co to jest licznik odwiedzin zamieszczony na stronie, który zlicza wszystkie odwiedziny użytkowników na danej witrynie WWW cms, content management system lub system zarządzania treścią co to jest.
- Definicja Clustering Lub Klastering, Klasteryzacja:
- Co to jest bazuje na sensownym grupowaniu wyników wyszukiwarek w poszczególne ekipy tematyczne cms, content management system lub system zarządzania treścią słownik.
- Definicja CPC Bądź Cost Per Click, PPC Lub Pay Per Click, Price Per Click, Koszt Za Kliknięcie:
- Co to jest Cost Per Click – wydatek za kliknięcie; z angielskiego: Pay Per Click, Price Per Click – płatność za kliknięcie) – schemat reklamy internetowej opierający na tym, iż reklamodawca płaci nie za cms, content management system lub system zarządzania treścią czym jest.
Czym jest CMS, Content Management znaczenie w Słownik Internet C .