Słownik SEM - Search Engine Marketing co to jest. Do czego służy wyszukiwarkach internetowych to.

Czy przydatne?

Co to jest SEM - Search Engine Marketing

Co to znaczy SEM - Search Engine Marketing: SEM - Search Engine Marketing, a więc marketing w wyszukiwarkach internetowych to ogół działań promocyjnych, które wykorzystują potencjał wyszukiwarek w dotarciu, zainteresowaniu i pozyskaniu internautów – potencjalnych klientów.

Wyszukiwarka jest w tym przypadku kanałem komunikacji – emisja przekazu reklamowego dzieje się na stronach wyników wyszukiwania dla konkretnych słów / fraz najważniejszych.

Promocja w wyszukiwarkach może być wykonywana przez pozycjonowanie stron WWW (SEO – Search Engine Optimization – obecność w naturalnych wynikach wyszukiwania) albo przez kampanie płatnych odnośników (Paid search, Paid listings), a więc różnego rodzaju linki i boksy sponsorowane, które emitowane są na czołowych / zaznaczonych miejscach stron wynikowych dla zapytania o dane słowa czy frazę

Czym jest SEM - Search Engine Marketing znaczenie w Słownik internetowy S .