Co to jest SEM - Search Engine Marketing
Co to znaczy SEM - Search Engine Marketing:
SEM - Search Engine Marketing, a więc marketing w wyszukiwarkach internetowych to ogół działań promocyjnych, które wykorzystują potencjał wyszukiwarek w dotarciu, zainteresowaniu i pozyskaniu internautów – potencjalnych klientów.
Wyszukiwarka jest w tym przypadku kanałem komunikacji – emisja przekazu reklamowego dzieje się na stronach wyników wyszukiwania dla konkretnych słów / fraz najważniejszych.
Promocja w wyszukiwarkach może być wykonywana przez pozycjonowanie stron WWW (SEO – Search Engine Optimization – obecność w naturalnych wynikach wyszukiwania) albo przez kampanie płatnych odnośników (Paid search, Paid listings), a więc różnego rodzaju linki i boksy sponsorowane, które emitowane są na czołowych / zaznaczonych miejscach stron wynikowych dla zapytania o dane słowa czy frazę
Wyszukiwarka jest w tym przypadku kanałem komunikacji – emisja przekazu reklamowego dzieje się na stronach wyników wyszukiwania dla konkretnych słów / fraz najważniejszych.
Promocja w wyszukiwarkach może być wykonywana przez pozycjonowanie stron WWW (SEO – Search Engine Optimization – obecność w naturalnych wynikach wyszukiwania) albo przez kampanie płatnych odnośników (Paid search, Paid listings), a więc różnego rodzaju linki i boksy sponsorowane, które emitowane są na czołowych / zaznaczonych miejscach stron wynikowych dla zapytania o dane słowa czy frazę
Czym jest SEM - Search Engine Marketing znaczenie w Słownik internetowy S .