Definicja CRM - Zarządzanie Relacjami z Klientem
Co to znaczy CRM - ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTEM: CRM - Kierowanie Relacjami z Klientem (Customer Relationship Management) - to połączenie procedur z systemem ułatwiającym gromadzenie i kierowanie danymi klientów przedsiębiorstwa albo instytucji. Zapewnia to sprawną i szybką obsługę, dla pracowników wprowadza ułatwienie w pozyskiwaniu i utrzymaniu klienta
- Definicja Cool'n'Quiet:
- Co to jest technologia przygotowana poprzez koncern AMD obniżająca zużycie energii poprzez procesor. Ideą jej jest dopasowanie chwilowej mocy obliczeniowej CPU do zapotrzebowania wyznaczonego poprzez crm - zarządzanie relacjami z klientem co znaczy.
- Definicja CSTN (Color Super-Twist Nematic):
- Co to jest Twist Nematic) - rodzaj kolorowego wyświetlacza ciekłokrystalicznego z pasywną matrycą. Prekursorem technologii CSTN była spółka Sharp Electronics. Pierwsze wyświetlacze miały długi czas reakcji co z crm - zarządzanie relacjami z klientem krzyżówka.
- Definicja Certyfikat (Certificate):
- Co to jest certificate) - zestaw danych do uwierzytelniania i bezpiecznego wymieniania danych w sieciach niezabezpieczonych jak na przykład Internet. Certyfikat bezpiecznie łączy klucz publiczny z jednostką crm - zarządzanie relacjami z klientem co to jest.
- Definicja CCMP:
- Co to jest CCMP (Counter Mode with Cipher Block Chaining Message Authentication Code Protocol) - protokół szyfrujący oparty na AES, następca WEP i TKIP. Używany jest poprzez szyfrowanie WAP2 crm - zarządzanie relacjami z klientem słownik.
- Definicja CPU (Central Processing Unit):
- Co to jest CPU (Central Processing Unit) - zobacz Procesor (CPU - Central Processing Unit crm - zarządzanie relacjami z klientem czym jest.
Czym jest CRM - Zarządzanie Relacjami z znaczenie w Słownik informatyka C .