Definicja Spam co oznacza. Czym jest reklamą. Jest on wysyłany hurtowo od spółki reklamującej się.

Czy przydatne?

Definicja Spam

Co to jest Spam spam to niezamówiony poprzez adresata e-mail, zwykle będący reklamą. Jest on wysyłany hurtowo od spółki reklamującej się do wielu nadawców w celu odnalezienia potencjalnego klienta.
Do spamu zalicza się także e-mail od prywatnego użytkownika do wielu internautów, którego treść raczej nie zainteresuje odbiorców. Wysyłanie spamu nie jest mile widziane w Internecie (jeden z punktów netykiety porusza właśnie ten problem).
Sporo spółek zmusza nas do wyrażania zgody na wysyłanie spamu. W najwyższym stopniu proceder ten dotyczy spółki udostępniające nam bezpłatne skrzynki e-mail. W trakcie rejestracji i zakładania konta musimy zatwierdzić regulamin, którego jeden z punktów dotyczy wysyłania prospektów reklamowych (czytaj: spamu). Niezatwierdzenie przepisu wyklucza sposobność założenia skrzynki. Należy zrozumieć takie spółki, których jedynym źródłem dochodu są właśnie reklamy. I gdyby nie one, spółka nigdy nie udostępniłaby nam darmowej skrzynki. Coś za coś… Takim spamem, do którego jesteśmy obligatoryjnie zmuszeni albo sami go zamówiliśmy jest tak zwany opt-in e-mail.
Termin spam powstał z terminu zaczerpniętego ze słynnego skeczu Monthy Pythona: „Well, we have Spam, tomato & Spam, egg & Spam, Egg, bacon & Spam…” („No cóż, mamy mielonkę, pomidor i mielonkę, jajko i mielonkę, jajko, bekon i mielonkę…”). Termin tez został spopularyzowany właśnie wtedy, gdy spam rozpoczął pojawiać się w Internecie. Spam jest mięsnym wytworem spółki Hormel (mielonką w puszce), idealnie znanym w armii Stanów Zjednoczonych w trakcie II wojny światowej. Zobacz także: opt-out e-mail, opt-in e-mail

Czym jest Spam znaczenie w Słownik Internet S .