Definicja Repacked co oznacza. Czym jest sprzedawane w nieoryginalnym opakowaniu. Zwykle produktami.

Czy przydatne?

Definicja Repacked

Co to jest Repacked (z angielskiego: – przepakowany) – ustalenie na produkty sprzedawane w nieoryginalnym opakowaniu. Zwykle produktami typu repacked są wyroby, których oryginalne opakowanie zostało uszkodzone albo zaginęło. Nie znaczy to jednak iż wytwór musiał (aczkolwiek mógł) być stosowany albo serwisowany (zobacz refurbished, factory reconditioned). Czasem zdarza się, iż wytwór repacked stał na wystawie sklepowej, po czym zdjęto go z witryny, zapakowano do pierwszego lepszego pudełka i wystawiono na sprzedaż (czy jako nowy czy stosowany zależy od rzeczywistego zużycia sprzętu – zawsze jednak z zaznaczeniem produktu jako repacked). Czasem to jest zwyczajnie stosowany sprzęt od poprzedniego właściciela, który zgubił orginalne opakowanie a czasem wytwór fabrycznie nowy, przepakowany poprzez samego producenta na przykład w celu odświeżenia produktu, zmiany marki, nazwy etc. Zwykle gwarancja na egzemplarz przepakowany jest krótsza od gwarancji na wytwór fabrycznie nowy, aczkolwiek zdarzają się wyjątki od tej reguły. Jeżeli chodzi o decyzję czy warto kupić taki sprzęt, należy rozważyć jakiego rzędu to są oszczędności, jaki czas i warunki gwarancji i rękojmi obowiązują, jak wygląda serwisowanie sprzętu i jakie były losy sprzętu zanim trafił do sprzedaży. Podobnym znaczeniowo jest ustalenie open box

Czym jest Repacked znaczenie w Słownik Internet R .