Definicja 64 Nintendo
Co to jest NINTENDO 64
konsola do gier komputerowych, towar spółki Nintendo. Gry wprowadzane są do urządzenia dzięki szczególnych kasetek (cartridge) wstawianych w szczególne złącze (slot). Sygnał obrazu i dświęku wyprowadzony jest na zewnątrz dzięki standardowych wtyczek (cinch) co umożliwia przyłączenie do dowolnego zestawu wideo. Nintendo 64 jest 64-bitowym urządzeniem opartym na procesorze RISC MIPS R4300 taktownym z częstotliwością 93.75 MHz, wspomaganym poprzez 64-bitowy koprocesor graficzny RISC „Reality Immersion” pracujący z częstotliwością 62,5 MHz. W koprocesor wbudowany został szczególny procesor do obróbki tekstur i generowania efektów trójwymiarowych. Pozwala to na uzyskanie w okresie rzeczywistym takich efektów jak: wygładzanie krawędzi brył, z których składają się wyświetlane obiekty (anti-aliasing);
nakładanie tekstur na zdefiniowaną powierzchnię (texture mapping);
wykorzystywanie kilku identycznych tekstur, przeskalowanych wg wielkości, co poprawia wygląd teksturowanych powierzchni w chwili zbliżania (MIP-mapping; z łaciny multi in partem);
cieniowanie opierające na rozmyciu krawędzi dwóch sąsiadujących obiektów pokrytych wieloma teksturami (Gouraud shading);
prawidłowe użycie perspektywy zapobiegające przekłamaniom w trakcie obracania tekstur wokół dowolnych osi (perspective correct texture mapping);
ustalanie kolejności wyświetlania obiektów znajdujących się w różnej odległości od obserwatora (z-buffering);
uzyskanie całkowitej albo częściowej przezroczystości obiektu (alpha channel);
obracanie i skalowanie obiektów. Konsola generuje stereofoniczny dświęk 16-bitowy z jakością CD (44.1 kHz), nie mniej jednak może być on tworzony przy zastosowaniu maksymalnie 100 kanałów, obraz wyświetlany jest z rozdzielczością 256×224 albo 640×480 punktów. Nintendo 64 zaopatrzone jest w 4 MB pamięci operacyjnej
nakładanie tekstur na zdefiniowaną powierzchnię (texture mapping);
wykorzystywanie kilku identycznych tekstur, przeskalowanych wg wielkości, co poprawia wygląd teksturowanych powierzchni w chwili zbliżania (MIP-mapping; z łaciny multi in partem);
cieniowanie opierające na rozmyciu krawędzi dwóch sąsiadujących obiektów pokrytych wieloma teksturami (Gouraud shading);
prawidłowe użycie perspektywy zapobiegające przekłamaniom w trakcie obracania tekstur wokół dowolnych osi (perspective correct texture mapping);
ustalanie kolejności wyświetlania obiektów znajdujących się w różnej odległości od obserwatora (z-buffering);
uzyskanie całkowitej albo częściowej przezroczystości obiektu (alpha channel);
obracanie i skalowanie obiektów. Konsola generuje stereofoniczny dświęk 16-bitowy z jakością CD (44.1 kHz), nie mniej jednak może być on tworzony przy zastosowaniu maksymalnie 100 kanałów, obraz wyświetlany jest z rozdzielczością 256×224 albo 640×480 punktów. Nintendo 64 zaopatrzone jest w 4 MB pamięci operacyjnej
- Definicja NAGscreen Lub NAG, NAG-Reminder:
- Co to jest okno pojawiające się przy starcie niezarejstrowanego albo nierejestrowalnego (na przykład demo) programu i w czasie jego działania. Czasami także dopiero po paru sekundach można je zamknąć. Jedynym nintendo 64 co to jest.
- Definicja Netsprint Donosiciel:
- Co to jest wprowadzonej poprzez NetSprint.pl polegającej na bezpłatnym powiadamianiu pocztą e-mailową internauty o pojawianiu się w polskim Internecie nowych informacje na wybrany poprzez siebie temat. Abonenci nintendo 64 definicja.
- Definicja News:
- Co to jest zawsze świeże informacje z nintendo 64 co znaczy.
- Definicja NAP:
- Co to jest z angielskiego: Network Access Point) – dostęp do Internetu nintendo 64 słownik.
- Definicja Netscape Navigator:
- Co to jest – popularna przeglądarka WWW spółki Netscape nintendo 64 znaczenie.
Czym jest Nintendo 64 znaczenie w Słownik Internet N .