Definicja Kierowanie geograficzne lub geotargetowanie co oznacza. Czym jest językiem albo.

Czy przydatne?

Definicja Kierowanie geograficzne lub geotargetowanie

Co to jest Kierowanie geograficzne lub geotargetowanie zarządzanie reklam do odbiorców posługujących się danym językiem albo mieszkających w danej lokalizacji geograficznej. Język jakim posługuje się dany użytkownik może być określony poprzez język, w jakim przegląda daną wielojęzyczną stronę internetową (na przykład wyszukiwarkę internetową), w jakim języku zadaje zapytanie do wyszukiwarki internetowej albo jaki domyślny język ma ustawiony w przeglądarce internetowej. Natomiast lokalizację geograficzną można określić przy użyciu adresu IP użytkownika albo wybranego państwie, w jakim użytkownik chce wyszukać stronę internetową w wyszukiwarce. Geotargetowanie pozwala między innymi na:
- dopasowanie reklam lokalnych spółek do odbiorców z pobliskiego otoczenia
- zarządzanie reklam w odpowiednim języku, którym posługują się użytkownicy
Przewarzająca część programów reklamowych pozwala na zarządzanie geograficzne reklam, zwiększając skuteczność reklamy

Czym jest Kierowanie geograficzne lub znaczenie w Słownik Internet K .