Definicja CPM lub Cost per 1000, Cost Per Million
Co to jest CPM LUB COST PER 1000, COST PER MILLION
(z angielskiego: Cost Per M – wydatek za tys. [wyświetleń]; rzym. M- Mille – w numeracji rzymskiej znaczy 1000) – schemat reklamy internetowej opierający na tym, iż reklamodawca płaci za 1000 wyświetleń reklamy, nie zaś za kliknięcie użytkownika w tą reklamę czy także uzyskany zysk. Dlatego płaci jedynie za to, co w rzeczywistości może reklamodawcy dopiero przynieść potencjalny zysk (kliknięcie na reklamę, wejście użytkownika na stronę docelową, zapoznanie się z ofertą i możliwy zakup produktu). Schemat reklamy typu CPM używany jest przeważnie przy reklamach graficznych typu banner
- Definicja Crippleware:
- Co to jest CRIPPLE (kaleki) + SoftWARE (oprogramowanie) = crippleware) – ustalenie na programy shareware o znacząco ograniczonych możliwościach. Niektórzy programiści uznają za świetny pomysł wyłączanie w cpm lub cost per 1000, cost per million co to jest.
- Definicja Clustering Lub Klastering, Klasteryzacja:
- Co to jest bazuje na sensownym grupowaniu wyników wyszukiwarek w poszczególne ekipy tematyczne cpm lub cost per 1000, cost per million definicja.
- Definicja CuteFTP:
- Co to jest dostępny klient (program) FTP cpm lub cost per 1000, cost per million co znaczy.
- Definicja Carlson F. Chester:
- Co to jest wynalazca amerykański (1906-68), opracował zasady kserografii. W 1948 skonstruował „XEROX” – pierwszą fotokopiarkę działającą na sucho cpm lub cost per 1000, cost per million słownik.
- Definicja Czas Spędzony Na Stronie:
- Co to jest statystyk odwiedzin stron internetowych (na przykład Stat24.pl) to jest średni całkowity czas, jaki użytkownik spędził na stronie w wybranym przedziale czasu. W przeciwieństwie od średniego czasu cpm lub cost per 1000, cost per million znaczenie.
Czym jest CPM lub Cost per 1000, Cost znaczenie w Słownik Internet C .