Definicja CPM lub Cost per 1000, Cost Per Million co oznacza. Czym jest rzym. M- Mille – w.

Czy przydatne?

Definicja CPM lub Cost per 1000, Cost Per Million

Co to jest CPM lub Cost per 1000, Cost Per Million (z angielskiego: Cost Per M – wydatek za tys. [wyświetleń]; rzym. M- Mille – w numeracji rzymskiej znaczy 1000) – schemat reklamy internetowej opierający na tym, iż reklamodawca płaci za 1000 wyświetleń reklamy, nie zaś za kliknięcie użytkownika w tą reklamę czy także uzyskany zysk. Dlatego płaci jedynie za to, co w rzeczywistości może reklamodawcy dopiero przynieść potencjalny zysk (kliknięcie na reklamę, wejście użytkownika na stronę docelową, zapoznanie się z ofertą i możliwy zakup produktu). Schemat reklamy typu CPM używany jest przeważnie przy reklamach graficznych typu banner

Czym jest CPM lub Cost per 1000, Cost znaczenie w Słownik Internet C .