Definicja CPC bądź Cost Per Click, PPC lub Pay Per Click, Price Per Click, koszt za kliknięcie co.

Czy przydatne?

Definicja CPC bądź Cost Per Click, PPC lub Pay Per Click, Price Per Click, koszt za kliknięcie

Co to jest CPC bądź Cost Per Click, PPC lub Pay Per Click, Price Per Click, koszt za kliknięcie (z angielskiego: Cost Per Click – wydatek za kliknięcie; z angielskiego: Pay Per Click, Price Per Click – płatność za kliknięcie) – schemat reklamy internetowej opierający na tym, iż reklamodawca płaci nie za wyświetlenie reklamy lecz wyłącznie za kliknięcie użytkownika w tą reklamę. Dlatego płaci jedynie za to, co w rzeczywistości może mu przynieść potencjalny zysk (kliknięcie na reklamę, wejście użytkownika na stronę docelową, zapoznanie się z ofertą i możliwy zakup produktu). Schemat reklamy typu PPC używany jest pomiędzy innymi w systemach Google AdWords, OnetBoksy, RekS i reklamy serwowane poprzez mechanizmy Google AdSense, OnetKontekst i AdKontekst i reklamy graficzne mechanizmu OnetBanery

Czym jest CPC bądź Cost Per Click, PPC znaczenie w Słownik Internet C .