Definicja Server Ad
Co to jest AD SERVER
oprogramowanie działające po stronie serwera wykorzystywane do organizacji i nadzorowania emisji bannerów reklamowych na stronach WWW. Ad server pozwala precyzyjnie planować kampanie internetowe – zwłaszcza tak zwany targetowanie reklam (wyświetlanie bannerów odpowiadających tematycznie profilowi użytkownika). Dostarcza również szczegółowych raportów na temat powodzenia kampanii, w tym na przykład parametry skuteczności poszczególnych bannerów. By zastosowanie ad servera odniosło właściwy skutek, musi on współdziałać z bogatą bazą danych o użytkownikach. W tym celu spore serwisy internetowe posługują się rozmaitymi technikami śledzenia działań osób odwiedzających strony WWW. Przeważnie użytkownik identyfikowany jest poprzez plik cookie umieszczany na jego dysku twardym w trakcie pierwszej wizyty albo poprzez adres IP komputera. W trakcie następnego wejścia do serwisu ad server rozpoznaje już użytkownika i opierając się na jego profilu zapisanego w bazie danych podejmuje decyzję o tym, jaką reklamę mu zaprezentować. Nie jest więc przypadkiem, iż interesując się na przykład muzyką „podejrzanie” regularnie widzimy na stronach portali bannery namawiające do zakupu płyt czy kaset. Odpowiednikiem produktu typu ad server jest Accipiter Ad Server spółki Engage, stosowany między innymi poprzez portal Onet.pl.
Wielkie bazy danych o użytkownikach (w razie większych serwisów liczące miliony wpisów) są z jednej strony mocnym narzędziem marketingowym, z drugiej budzą poważne obawy powiązane z ochroną danych osobowych. Najpierw 2000 roku w stanie Michigan wszczęte zostało postępowanie przeciw potentatowi na rynku kampanii internowych i równocześnie producentowi ad serwerów – spółce Doubleclick. Zastrzeżenia wzbudziło w pierwszej kolejności umieszczanie w komputerach użytkowników plików cookie – naturalnie bez ich wiedzy i zgody. Doubleclick obsługuje aktualnie niemal 1,5 tys. witryn (między innymi serwisy AltaVista i CNN)
Wielkie bazy danych o użytkownikach (w razie większych serwisów liczące miliony wpisów) są z jednej strony mocnym narzędziem marketingowym, z drugiej budzą poważne obawy powiązane z ochroną danych osobowych. Najpierw 2000 roku w stanie Michigan wszczęte zostało postępowanie przeciw potentatowi na rynku kampanii internowych i równocześnie producentowi ad serwerów – spółce Doubleclick. Zastrzeżenia wzbudziło w pierwszej kolejności umieszczanie w komputerach użytkowników plików cookie – naturalnie bez ich wiedzy i zgody. Doubleclick obsługuje aktualnie niemal 1,5 tys. witryn (między innymi serwisy AltaVista i CNN)
- Definicja ARAS:
- Co to jest Anti-Reflection Anti-Static) – powłoka antyrefleksyjna monitora, skomponowana z wielowarstwowej struktury przezroczystych materiałów o własnościach dielektrycznych, która ma za zadanie zapobieganie ad server co to jest.
- Definicja ASCII:
- Co to jest angielskiego: American Standard Code for Information Interchange) przygotowany poprzez amerykański instytut ANSI standard zapisu znaków dzięki 7-bitowego kodu przyporządkowującego liczby z zakresu 0 ad server definicja.
- Definicja Anti-Disasm:
- Co to jest crackerowi życie. W zasadzie sprowadza się do uniemożliwienia obejrzenia kodu programu pod debuggerem na przykład przez spakowanie pliku wykonywalnego, odpowiednie ustawienie atrybutów sekcji kodu ad server co znaczy.
- Definicja Able:
- Co to jest nazwa cyfry szesnastkowej A o wartości w kodzie dziesiętnym 10 ad server słownik.
- Definicja A+ Lub A-Plus:
- Co to jest przedsięwzięcia rozwijanego poprzez instytucję Computing Technology Industry Association (CompTIA), która przyznaje indywidualnym osobom certyfikat, poświadczający sporą wiedzę i kompetencje wymagane ad server znaczenie.
Czym jest Ad server znaczenie w Słownik Internet A .