Definicja Ad server co oznacza. Czym jest do organizacji i nadzorowania emisji bannerów reklamowych.

Czy przydatne?

Definicja Server Ad

Co to jest AD SERVER oprogramowanie działające po stronie serwera wykorzystywane do organizacji i nadzorowania emisji bannerów reklamowych na stronach WWW. Ad server pozwala precyzyjnie planować kampanie internetowe – zwłaszcza tak zwany targetowanie reklam (wyświetlanie bannerów odpowiadających tematycznie profilowi użytkownika). Dostarcza również szczegółowych raportów na temat powodzenia kampanii, w tym na przykład parametry skuteczności poszczególnych bannerów. By zastosowanie ad servera odniosło właściwy skutek, musi on współdziałać z bogatą bazą danych o użytkownikach. W tym celu spore serwisy internetowe posługują się rozmaitymi technikami śledzenia działań osób odwiedzających strony WWW. Przeważnie użytkownik identyfikowany jest poprzez plik cookie umieszczany na jego dysku twardym w trakcie pierwszej wizyty albo poprzez adres IP komputera. W trakcie następnego wejścia do serwisu ad server rozpoznaje już użytkownika i opierając się na jego profilu zapisanego w bazie danych podejmuje decyzję o tym, jaką reklamę mu zaprezentować. Nie jest więc przypadkiem, iż interesując się na przykład muzyką „podejrzanie” regularnie widzimy na stronach portali bannery namawiające do zakupu płyt czy kaset. Odpowiednikiem produktu typu ad server jest Accipiter Ad Server spółki Engage, stosowany między innymi poprzez portal Onet.pl.
Wielkie bazy danych o użytkownikach (w razie większych serwisów liczące miliony wpisów) są z jednej strony mocnym narzędziem marketingowym, z drugiej budzą poważne obawy powiązane z ochroną danych osobowych. Najpierw 2000 roku w stanie Michigan wszczęte zostało postępowanie przeciw potentatowi na rynku kampanii internowych i równocześnie producentowi ad serwerów – spółce Doubleclick. Zastrzeżenia wzbudziło w pierwszej kolejności umieszczanie w komputerach użytkowników plików cookie – naturalnie bez ich wiedzy i zgody. Doubleclick obsługuje aktualnie niemal 1,5 tys. witryn (między innymi serwisy AltaVista i CNN)
Definicja Atrybut Pliku:
Co to jest jest wspólnie z pięcioma wieloma atrybutami, a więc „przymiotami”, właściwościami pliku: tylko-do-odczytu, systemowy, schowany, archiwalny, katalog. Pliki z atrybutem tylko-do-odczytu są chronione ad server co znaczy.
Definicja AAM:
Co to jest Automatic Acoustic Management) – funkcja dysków twardych umożliwiająca kierowanie poziomem hałasu. Daje sposobność wyciszenia dysku, lecz także osiągnięcia podwyższonej wydajności (przy powiększonym ad server krzyżówka.
Definicja Automatyczne Katalogowanie:
Co to jest umieszczanie adresu stron internetowych w katalogach stron dzięki szczególnych programów, tak zwany adderów albo dodawarek stron. Umożliwiają one przeglądanie dużej ilości katalogów i dodawanie ad server co to jest.
Definicja Analiza Behawioralna:
Co to jest programów – każdy uruchamiany program jest umieszczany w wyizolowanym obszarze pamięci zwanym piaskownicą (z angielskiego: sandbox), w dalszym ciągu jest on obserwowany. Jeżeli jego zachowanie ad server słownik.
Definicja Aukcja Internetowa, Aukcja Elektroniczna Lub E-Aukcja:
Co to jest electronic auction, e-auction) – rodzaj aukcji odbywającej się poprzez Internet dzięki serwisu aukcyjnego. W aukcji zwykle sprzedający ma za zadanie sprzedać swój wytwór albo usługę za jak najwyższą ad server czym jest.

Czym jest Ad server znaczenie w Słownik Internet A .