Definicja Reklamowa Agencja
Co to znaczy:
to spółka zajmująca się kreowaniem wizerunku w mediach. Media można podzielić na tradycyjne nośniki papierowe, przestrzeń publiczną (billboardy), TV i coraz częściej interaktywne agencje reklamowe do spraw wizerunku w sieci Internet. Spółka może zajmować się poprawą postrzegania klienta w sieci, lecz może to być także wyspecjalizowana agencja do tworzenia stron internetowych. Na rynku jest sporo spółek z kapitałem polskim i zagranicznym o różnym zasięgu. Jednak przewarzająca część z nich w sekcji projektowania witryn korzysta z outsourcingu zlecając kreację witryny www wyspecjalizowanym spółką projektowym zatrabiając na pośrednictwie tej usługi.
Stąd także lepiej jest zamawiać projekt strony www bezpośrednio u zespołu informatycznego niż przez drogich pośredników jakimi są agencje reklamowe
Czym jest Reklamowa Agencja znaczenie w Słownik pojęć internetowych .