Definicja CRM - Zarządzanie Relacjami z Klientem
Co to znaczy CRM - ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTEM: CRM - Kierowanie Relacjami z Klientem (Customer Relationship Management) - to połączenie procedur z systemem ułatwiającym gromadzenie i kierowanie danymi klientów przedsiębiorstwa albo instytucji. Zapewnia to sprawną i szybką obsługę, dla pracowników wprowadza ułatwienie w pozyskiwaniu i utrzymaniu klienta
- Definicja Cool'n'Quiet:
- Co to jest technologia przygotowana poprzez koncern AMD obniżająca zużycie energii poprzez procesor. Ideą jej jest dopasowanie chwilowej mocy obliczeniowej CPU do zapotrzebowania wyznaczonego poprzez crm - zarządzanie relacjami z klientem co znaczy.
- Definicja CRC (Cyclic Redundancy Check):
- Co to jest Redundancy Check – cykliczny kod nadmiarowy) - to suma kontrolna używana do wykrywania uszkodzonych danych binarnych. To jest algorytm wykrywania błędów bardziej niezawodny niż suma kontrolna. Sposób crm - zarządzanie relacjami z klientem krzyżówka.
- Definicja CSS (Content Scramble System):
- Co to jest Scramble Mechanizm) - chroni przed kopiowaniem płyty DVD Film. CSS to mechanizm szyfrowania zawartości, gdzie każda scena filmu może być kodowana z użyciem unikalnego, zaszyfrowanego klucza crm - zarządzanie relacjami z klientem co to jest.
- Definicja CCMP:
- Co to jest CCMP (Counter Mode with Cipher Block Chaining Message Authentication Code Protocol) - protokół szyfrujący oparty na AES, następca WEP i TKIP. Używany jest poprzez szyfrowanie WAP2 crm - zarządzanie relacjami z klientem słownik.
- Definicja Czas Aktywacji GPS:
- Co to jest Czas aktywacji GPS - czas potrzebny odbiornikowi GPS do odebrania sygnałów z satelitów niezbędnych do pierwszego ustalenia pozycji, regularnie nazywany jako zimny początek crm - zarządzanie relacjami z klientem czym jest.
Czym jest CRM - Zarządzanie Relacjami z znaczenie w Słownik informatyka C .