Definicja 64 Nintendo
Co to jest NINTENDO 64
konsola do gier komputerowych, towar spółki Nintendo. Gry wprowadzane są do urządzenia dzięki szczególnych kasetek (cartridge) wstawianych w szczególne złącze (slot). Sygnał obrazu i dświęku wyprowadzony jest na zewnątrz dzięki standardowych wtyczek (cinch) co umożliwia przyłączenie do dowolnego zestawu wideo. Nintendo 64 jest 64-bitowym urządzeniem opartym na procesorze RISC MIPS R4300 taktownym z częstotliwością 93.75 MHz, wspomaganym poprzez 64-bitowy koprocesor graficzny RISC „Reality Immersion” pracujący z częstotliwością 62,5 MHz. W koprocesor wbudowany został szczególny procesor do obróbki tekstur i generowania efektów trójwymiarowych. Pozwala to na uzyskanie w okresie rzeczywistym takich efektów jak: wygładzanie krawędzi brył, z których składają się wyświetlane obiekty (anti-aliasing);
nakładanie tekstur na zdefiniowaną powierzchnię (texture mapping);
wykorzystywanie kilku identycznych tekstur, przeskalowanych wg wielkości, co poprawia wygląd teksturowanych powierzchni w chwili zbliżania (MIP-mapping; z łaciny multi in partem);
cieniowanie opierające na rozmyciu krawędzi dwóch sąsiadujących obiektów pokrytych wieloma teksturami (Gouraud shading);
prawidłowe użycie perspektywy zapobiegające przekłamaniom w trakcie obracania tekstur wokół dowolnych osi (perspective correct texture mapping);
ustalanie kolejności wyświetlania obiektów znajdujących się w różnej odległości od obserwatora (z-buffering);
uzyskanie całkowitej albo częściowej przezroczystości obiektu (alpha channel);
obracanie i skalowanie obiektów. Konsola generuje stereofoniczny dświęk 16-bitowy z jakością CD (44.1 kHz), nie mniej jednak może być on tworzony przy zastosowaniu maksymalnie 100 kanałów, obraz wyświetlany jest z rozdzielczością 256×224 albo 640×480 punktów. Nintendo 64 zaopatrzone jest w 4 MB pamięci operacyjnej
nakładanie tekstur na zdefiniowaną powierzchnię (texture mapping);
wykorzystywanie kilku identycznych tekstur, przeskalowanych wg wielkości, co poprawia wygląd teksturowanych powierzchni w chwili zbliżania (MIP-mapping; z łaciny multi in partem);
cieniowanie opierające na rozmyciu krawędzi dwóch sąsiadujących obiektów pokrytych wieloma teksturami (Gouraud shading);
prawidłowe użycie perspektywy zapobiegające przekłamaniom w trakcie obracania tekstur wokół dowolnych osi (perspective correct texture mapping);
ustalanie kolejności wyświetlania obiektów znajdujących się w różnej odległości od obserwatora (z-buffering);
uzyskanie całkowitej albo częściowej przezroczystości obiektu (alpha channel);
obracanie i skalowanie obiektów. Konsola generuje stereofoniczny dświęk 16-bitowy z jakością CD (44.1 kHz), nie mniej jednak może być on tworzony przy zastosowaniu maksymalnie 100 kanałów, obraz wyświetlany jest z rozdzielczością 256×224 albo 640×480 punktów. Nintendo 64 zaopatrzone jest w 4 MB pamięci operacyjnej
- Definicja Nick:
- Co to jest ksywka pod którymi jesteśmy albo chcemy być widoczni w Internecie. Nicka używa się na czatach, na forach dysksusyjnych, listach i ekipach dyskusyjnych, w adresach e-mail (człon przed znakiem @ nintendo 64 co znaczy.
- Definicja Netscape:
- Co to jest nazwa spółki – autora pakietu Netscape Communicator zawierającego przeglądarkę stron, klienta poczty e-mail, ekipy dyskusyjne i inne przydatne funkcje internetowe nintendo 64 krzyżówka.
- Definicja Norton Utilities:
- Co to jest zestaw programów pomocniczych spółki Symantec nazwanych tak na cześć Petera Nortona nintendo 64 co to jest.
- Definicja Nośniki Danych:
- Co to jest media wykorzystywane do stałego przechowywania danych. Nośnikami są między innymi dysk twardy, dyskietka, CD-ROM i kasety DAT nintendo 64 słownik.
- Definicja Newsserwer:
- Co to jest komputer obsługujący listy dyskusyjne Usenet News. Do tego celu używa się specjalnego protokołu NNTP nintendo 64 czym jest.
Czym jest Nintendo 64 znaczenie w Słownik Internet N .