Słownik GAUSS CARL FRIEDRICH co to znaczy? Słownik 30 IV 1977 Brunszwik - 23 IV 1855 Getynga). Już.

Co to jest Friedrich Carl Gauss

Definicja z ang. CARL FRIEDRICH GAUSS, z niem. Carl Friedrich Gauss.

Co to znaczy GAUSS CARL FRIEDRICH: matematyk, fizyk i astronom niemiecki (30 IV 1977 Brunszwik - 23 IV 1855 Getynga). Już w wieku 24 lat ogłosił własne "Studia nad wyższą matematyką". Jako prof. astronomii i dyrektor obserwatorium w Getyndze obliczył orbitę nie zlokalizowanej jeszcze planetoidy Ceres. Została ona odkryta w 1801. Razem z W. Weberem zainstalował w 1833 w Getyndze pierwszy elektromagnetyczny telegraf. Dokonał wielu nowych odkryć w zakresie magnetyzmu ziemskiego, optyce geometrycznej i w mechanice. Na jego cześć jednostkę indukcji magnetycznej w układzie cgs nazwano gausem
Definicja GŁÓWNE OSIE BEZWŁADNOŚCI.:
Co to jest sztywnej można wybrać układ współrzędnych (x, y, z) sztywno związany z bryłą. W razie bryły o symetrii osiowej jedna z osi układu pokrywa się normalnie z osią symetrii bryły. Obrót wokół dowolnej osi gauss carl friedrich co znaczy.
Definicja GREJ (GY):
Co to jest zobacz DOZYMETRIA gauss carl friedrich krzyżówka.
Definicja GĘSTOŚĆ ŁADUNKU ELEKTRYCZNEGO.:
Co to jest rodzaju ciągłego rozkładu ładunku elektrycznego można zdefiniować: a) gęstość liniową: ładunek przypadający na jednostkę długości naelektryzowanej nici. Jednostką jest 1 kulomb/metr. b) gęstość gauss carl friedrich co to jest.
Definicja GĘSTOŚĆ ENERGII:
Co to jest przypadająca na jednostkę objętości pola pewnej wielkości fizycznej: - pole jednorodne; albo - pole niejednorodne. Jednostką g.e. jest albo . G.e. bywa utożsamiana z ciśnieniem, na przykład: E = mgh gauss carl friedrich słownik.
Definicja GAZ DOSKONAŁY:
Co to jest makroskopowym gaz, którego wskaźniki stanu, p, V, T spełniają równanie Clapeyrona: R - stała gazowa, m - masa gazu, - masa cząsteczkowa, N - liczba cząsteczek gazu, NA - liczba Avogadro. W opisie gauss carl friedrich czym jest.

Czym jest GAUSS CARL FRIEDRICH znaczenie w Słownik fizyka G .